poniedziałek, 1 lutego 2016

WALENTYNKOWY PRZEGLĄD KSIĄŻKOWY

14 luty 
Walentynki 
Dzień zakochanych. 
Dzień pełen miłości. 
Jak możemy spędzić ten dzień z naszymi kochanymi dzieciaczkami? Może czytając książeczkę pełną miłości? Przeglądając strony różnych wydawnictw natrafiłam na kilka wartych uwagi książeczek. Niestety nie jestem jeszcze szczęśliwym wszystkich z nich, ale to się niebawem zmieni :) 

Poniżej przedstawiam Wam 14 pozycji związanych z tym dniem. Może Was zainspirują :) 


1. K. Reider "Trufel i Rozalia. Opowieść o szczęściu" Wyd. Cyklady


2. I. Abedi "Alberta szuka miłości", Wyd. Dreams


3. A. Quintero "Nie trzeba słów", Wyd. Tako - piękna opowieść o rodzicielskiej miłości. 


4. O. Brenifier "Uczucia. Co to takiego?",  Wyd. Zakamarki 


5. S. McBratney "Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham", Wyd. Egmont



6. A. Frączek "Całuski i buziaczki", Wyd. Debit 


7. A. Frączek "Kocham Cie", Wyd. Debit


8. R. Lagererantz "Moje serce skacze z radości", Wyd. Zakamarki



9. R. Dautremer "Zakochani", Wyd. Nasza Księgarnia 


10. B. Alemagna "Mój ukochany", Wyd. Nasza Księgarnia


11. S. Silverstein "Drzewo, które umiało dawać"




12. K. Grossmann-Hensel "Przepis na miłość", Wyd. Nasza Księgarnia



13. R. Jędrzejowska-Wróbel "O słodkiej królewnie i pięknym księciu", Wyd. Media Rodzina


14.  P. Bourgeros, B. Clark, "Frankiln mówi: Kocham Cię" , Wyd. Debit 




Większość z nich jest na mojej liście do "najszybszego kupienia". Jak tylko będę miała jakąś z nich, od razu pojawi się nowy miłosny wpis :) Wyczekujcie! 

A Wy? Kochani jakie macie zakochane książeczki w waszych zbiorach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz